zaterdag 10 januari 2009

Last days



Nog amper vier dagen te gaan en dit erasmusavontuur zit erop. De laatste dagen heb ik mijn blog hier niet meer geupdate wegens wat te weinig tijd. Ik had/heb namelijk nog 2 examens en een paper te schrijven en uiteraard nog wat profiteren van de laatste erasmusdagen. 1 examen is al weer achter de rug, het examen Zweeds. En jaja, ik vermoed er door te zijn, mijn integratieprogramma is dan toch min of meer geslaagd ;).
Ondertussen ook mijn uitslag van Financial Statement Analysis verkregen wat goed was voor een 36/50.

Voor de rest is er van de laatste dagen niet zoveel nieuws te vertellen, het begint zo waar een gewenning te worden om hier te zijn met wat meer alledaagse gebeurtenissen. Het is dan ook jammer dat net op dat moment ik Zweden zal moeten verlaten.
Op woensdag 14 januari, 13u05 sta ik wederom in België en naar verluid zal dat vrij frisjes worden. Göteborg is momenteel dan ook een van de warmste plekken van Europa :).

Eens terug thuis zal ik hier een finaal bericht posten met nog wat algemene indrukken dat dit erasmusavontuur op mij heeft achtergelaten. Desalnietemin dank ik nu al iedereen voor het volgen van mijn berichten op deze blog. Ik hoop dat jullie er meer dan van genoten hebben!
Ik heb alvast een supertijd beleefd en ga dat dan ook in schoonheid proberen afsluiten de komende dagen. Om in cliché te eindigen: "Erasmus is de tijd van je leven!"

1 opmerking:

Anoniem zei

Leo, dat lijkt me geen overdreven slotzin, ik heb ook het geluk gehad om dat mee te maken, maar zoals ik jouw berichten lees, heb je wel tegen 300 km per uur geleefd en eruitgehaald wat erin zat. Ik wil je alvast binnen 2 dagen verwelkomen in het oude Belgenland, maar ik weet dat je toch direct terug zal willen :) geniet van je laatste uren en see you soon