maandag 25 augustus 2008

Nog 1 nachtje slapen

Morgen is het dan zo ver. Na van de meeste mensen afscheid genomen te hebben (inclusief de 2-maandelijks bellende getuigen van Jehova) is het tijd voor het vertrek. Morgen om 9u stijg ik op met nog 3 andere vergezellende erasmuszielen naar Göteborg. Diegene die rond 6u30 Tia Hellebaut gaan verwelkomen op de luchthaven kunnen mij dus nog perfect uitzwaaien als ze willen :p.
Het verdict der gewichten is geworden: 20.350 kg hoofdbagage en 8.4 kg handbagage. Dat is 750g overgewicht maar ik verwacht dat het sympathieke SN Brussels hier niet moeilijk over gaat doen. Gezien in Zweden nog wel wat aangekocht zal moeten worden zal het gewicht in het terugkomen een groter probleem vormen maar dat is een zorg voor 2009. Nu slapen en vertrekken…

4 opmerkingen:

Anoniem zei

slaapwel bestte jongen!
en veel plezier :p
en als ze u ni door laten zalk een belleke doen met de papa dieje werkt daar :p dieje zorgt wel da da in orde komt ;) lol
grtz!

Anoniem zei

hallo mateke,
hoe gaat het daar met jou, ondertussen al heel wat watertjes doorzwommen, zeker en al vlot aangepast in het Zweeds. ik hoop dat je reis echt goed verlopen is en dat alles verloopt zoals je daar gewenst had en geen rare situaties bent tegengekomen, want je kan wel wat meemaken op erasmusprojecten. geniet er alvast van en tot gauw, groetjes van een zwaarwerkende leraar :)

Marieke zei

Hey Leo!

mijn nieuwste hobby is de avonturen opvolgen van mede-erasmussers, dus ook die van jou ;)
ik ben al zéér nieuwsgierig naar je eerste bericht ter plaatse!
Geniet er daar van!!

Marieke

Ruth zei

Leo man, ik veronderstel dat het bij u ook zo zalig maar druk is dan bij mij? Ik versta dat je geen tijd hebt om te bloggen, maar doe het desnoods 's nachts zoals mij :-p ik heb hier ter plaatse al 2 keer geschreven! Ben zeer benieuwd! Geniet met volle teugen, zoen, Ruth